موکت آمفی تئاتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
14:45
دو شنبه 18 مرداد 1400

فرش بربر ارتعاشی بمبئی در Flutter ، موجود در کفپوش آوالون

فرش اتاق خواب با شمع بالا
گزینه های فرش با یک توده بلند یا مخلوط می توانند ظاهری دنج اما پیچیده در موکت آمفی تئاتر شما ایجاد کنند. فرش های شمع بالا ظاهری مجلل تر نشان می دهند و به مرور زمان کمتر پهن می شوند. انتخاب یک فرش با تخته بلند با برچسب مناسب خانواده یا حیوان خانگی راهی عالی برای به دست آوردن بهترین ها در هر دو جهان است.


فرش دوستدار خانواده Cosmopolitan II در سایه ها ، موجود در کفپوش آوالون


فرش Chase Pet Friendly در Briarwood ، موجود در کفپوش آوالون
رنگ فرش اتاق خواب
مانند دیگر کفپوش ها ، موکت در اتاق خواب با رنگ خنثی عالی به نظر می رسد.  قیمت موکت آمفی تئاتر فرش شما می تواند رنگ های خنثی دیگر را در اتاق تکمیل کند تا از نظر زیبایی آرامش بخش باشد. فرش خنثی همچنین می تواند به عنوان زمینه ای برای رنگ های برجسته تر در فرش منطقه ، طراحی روتختی یا رنگ دیوار عمل کند.


Points of Color II Family Friendly فرش در خاکی ، موجود در کفپوش آوالون


فرش دوستدار حیوانات خانگی در قلعه شنی ، موجود در کفپوش آوالون

برای کمک بیشتر در یافتن فرش مناسب برای شما ، یا انتخاب فرش اتاق خواب جدید خود ، امروز از نمایشگاه Avalon Flooring دیدن کنید!

ثبت نام خبرنامه

برای دریافت پیشنهادات منحصر به فرد ، الهام از محصول و ایده های طراحی خانه ثبت نام کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید **
آدرس ایمیل شما
آخرین پین ها
بنشینید و در این اتاق نشیمن با الهام از اسکاندیناوی با یک دیوار برجسته خیره کننده آرامش بگیرید !! پانل لجر طبیعی Landscape 6x24 ما در خاکستری ایسلند می تواند در داخل ، خارج و در ساختمانهای مسکونی نصب شود. قیمت آن از 13.99 دلار SQ FT شروع می شود و جلوه شکاف زیبایی دارد.
از اتاق نشیمن کامل اواسط قرن با ظاهر چوبی خاکستری ما محافظ لمینت ضد آب 7.5 اینچی در سرس لذت ببرید. این لمینت ضد آب با قیمت 2.99 دلار SQ FT دارای Aqua Protect است که از نفوذ آب به هسته جلوگیری می کند و کف را در بهترین حالت نگه می دارد.
پانل لجر 6x24 طبیعی ما را در Gold Rush بررسی کنید و یک دیوار برجسته  قیمت موکت سالن کنفرانس فرانسوی ایجاد کنید. دارای روکش شکافی است و برای پروژه های طراحی دیوار داخلی و خارجی ایده آل است. قیمت آن از 6.99 دلار SQ FT شروع می شود.
فرش خود را بدون توجه به تعداد حیوانات خانگی جدید و بوی تازه نگه دارید! برای اطلاع از آخرین نکات و ترفندهای تمیز نگه داشتن فرش خود با حیوانات خانگی به وبلاگ ما مراجعه کنید.
پانل لجر کوچک سنگ طبیعی ما در سیرا بلو یک دیوار برجسته شگفت انگیز در این اتاق نشیمن به سبک اواسط قرن ایجاد می کند. روکش تقسیم شده برای پروژه های طراحی داخلی و خارجی دیوار ایده آل است و می تواند زیبایی اواسط قرن شما را تکمیل کند. قیمت آن از 10.82 دلار SQ FT شروع می شود.
چوب روشن ما Guardian 7.5 "Waterproof Laminate in Bacchus اولین کفپوش آشپزخانه است! این یک گزینه مدرن و در عین حال بی انتها برای محیط زیست است. لمینت ضد آب دارای Aqua Protect است که از نفوذ آب به هسته جلوگیری می کند و کفپوش شما را به ظاهر جدید نگاه می دارد! 2.99 دلار SQ FT.
لمینت ضد آب Natrona 6 1/8 اینچ در بلوط لندر دارای ظاهر چوبی از جنس چوب سخت تیره می باشد. این لمینت چوب سخت تیره برای مهد کودک ها عالی است! مفاصل ضد آب محافظت در برابر نشت های روزمره ، دستمال مرطوب ، تصادفات حیوانات خانگی و لایه محافظ پوششی را تضمین می کند. در برابر خراش ها ، لکه ها و محو شدن های روزمره مقاومت می کند و از 3.99 دلار SQ FT شروع می شود.
پانل لجر سنگ طبیعی ما با رنگ مشکی یخبندان یک دیوار برجسته سنگ طبیعی کامل برای یک خانه دنج است. دارای روکش شکافی است و برای پروژه های طراحی دیوارهای داخلی و خارجی ایده آل است. قیمت آن از 13.49 دلار SQF شروع می شود.
آیا به دنبال پارکت لمینت ضد آب برای اتاق نشیمن خود هستید؟ مجموعه لمینت ضدآب AquaPrime 6 1/8 اینچی ما را در Maximus مشاهده کنید. با شروع از 2.49 دلار SQ FT ، بافت ها ، زیبایی و جذابیت غنی این مجموعه شما را مجذوب خود می کند.
الهام بگیرید ، متصل شوید
با محلی خود تماس بگیرید
نمایشگاه به
شروع کنید
مشاهده مکان ها
برای نکات طراحی ، روندها و فروش ثبت نام کنید
پست الکترونیک*
آدرس ایمیل
به دنبال الهام از طراحی روزانه خانه هستید؟

ما را دنبال در

    
چرا آوالون
ما را ملاقات کنید
با ما تماس بگیرید
مشاغل
سیاست حفظ حریم خصوصی
نقشه سایت

منبع



تعداد بازدید از این مطلب: 14
بازدید : 14

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود